Ankieta: Czy posiadasz już auto swoich marzeń?
TAK
NIE
W SUMIE TO NIE WIEM...
[Wyniki ankiety]
 
Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Ankieta] Auto waszych marzeń
21.09.2007, 08:18
Post: #31
 
Ja się widzę za sterami srebrnego lambo diablo cabrio Smile1 A z tych aut dla ludu Wink to corvette c4 lub c5 naturalnie w opcji cabrio Cool2 Smile1
Odpowiedz cytując ten post
21.09.2007, 09:15
Post: #32
 
Na razie pragne zrobic na cacy moja Barchette ale mysle ze ford Mustang z 1976 cabrio czerwony kiedys do mnie dołaczy starczy nawet taki z 4,2l Cool2
Odpowiedz cytując ten post
21.09.2007, 21:31
Post: #33
 
hmmm.... boxter z takich realnych w niedalekiej przyszlosci...
Odpowiedz cytując ten post
22.09.2007, 14:28
Post: #34
 
no dobra... powiem szczerze ...
Mam od dawna w marzeniach cabrio , którym mnie zaraził kuzyn .. to od tego sie zaczeła moja pasja..
i mam nadzieję ,że na przyszły sezon marzenie się ziści Smile1 Pewnie dla większości z WAs to zwykłe auto , bez szału..

R19
tymczasem kadett wystawiony na sprzedaż i zaciskam pasa Smile1 chleb i woda Tongue
Odpowiedz cytując ten post
22.09.2007, 14:31
Post: #35
 
krolik jakiś ty skromny... Wink
Odpowiedz cytując ten post
24.09.2007, 11:41
Post: #36
 
kroliko napisał(a):chleb i woda
Współczesny asceta Wink Splash
Odpowiedz cytując ten post
25.09.2007, 17:36
Post: #37
 
Z tych w zasięgu Porsche Boxster S, z tych na choryzoncie ... Porsche Carrera GT Smile1
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
25.09.2007, 18:36
Post: #38
 
kroliko napisał(a):19
tymczasem kadett wystawiony na sprzedaż i zaciskam pasa Smile1 chleb i woda Tongue

kurcze królik, nie mogłeś go sprzedawać 3 miesiące temu??? to bym kupil, bo na pewno nie pali 13l przy spokojnej jeździe
Odpowiedz cytując ten post
25.09.2007, 18:38
Post: #39
 
maras napisał(a):
kroliko napisał(a):19
tymczasem kadett wystawiony na sprzedaż i zaciskam pasa Smile1 chleb i woda Tongue

kurcze królik, nie mogłeś go sprzedawać 3 miesiące temu??? to bym kupil, bo na pewno nie pali 13l przy spokojnej jeździe
hehe a escort juz tak ma ze tyle pali Tongue moze masz sonde walnieta!!
Odpowiedz cytując ten post
25.09.2007, 18:45
Post: #40
 
maras napisał(a):bo na pewno nie pali 13l przy spokojnej jeździe
pali o wiele mniej Cool2

Może dla Ciebie to nie auto marzeń - ale napewno bys nie zbankrutował Tongue hehe
kurde w moim aucie- marzeniu przyziemnym - trochę części są drogie Sad
Odpowiedz cytując ten post
25.09.2007, 19:00
Post: #41
 
Marcin-Cabrio napisał(a):
maras napisał(a):
kroliko napisał(a):19
tymczasem kadett wystawiony na sprzedaż i zaciskam pasa Smile1 chleb i woda Tongue

kurcze królik, nie mogłeś go sprzedawać 3 miesiące temu??? to bym kupil, bo na pewno nie pali 13l przy spokojnej jeździe
hehe a escort juz tak ma ze tyle pali Tongue moze masz sonde walnieta!!
taaa sonde, krokowca, potencjometr przepustnicy, MAP-sensora - niedługo już cały silnik wymienię a on dalej będzie palił jak smok! Aż w końcu się wkurzę i pojadę do jakiegoś szpeca od fordów Tongue
Odpowiedz cytując ten post
25.09.2007, 19:09
Post: #42
 
maras napisał(a):
Marcin-Cabrio napisał(a):
maras napisał(a):
kroliko napisał(a):19
tymczasem kadett wystawiony na sprzedaż i zaciskam pasa Smile1 chleb i woda Tongue

kurcze królik, nie mogłeś go sprzedawać 3 miesiące temu??? to bym kupil, bo na pewno nie pali 13l przy spokojnej jeździe
hehe a escort juz tak ma ze tyle pali Tongue moze masz sonde walnieta!!
taaa sonde, krokowca, potencjometr przepustnicy, MAP-sensora - niedługo już cały silnik wymienię a on dalej będzie palił jak smok! Aż w końcu się wkurzę i pojadę do jakiegoś szpeca od fordów Tongue
hehe no niestety escorty tak maja,zeby znalesc przyczyne to trzeba wymieniac wszystko pokolei!!! naszczescie w moim sie takie rzeczy jeszcze nie dzieja! odpukac w nie malowane! ale ja mam 1,6/16v
Odpowiedz cytując ten post
25.09.2007, 21:36
Post: #43
 
Marcin-Cabrio napisał(a):hehe a escort juz tak ma ze tyle pali

sprawdźcie wałki rozrządu i samoregulatory :/

Mój do tego łapał wode z kolektora ssącego miedzy 2 a 3 cyl.
Odpowiedz cytując ten post
25.09.2007, 22:20
Post: #44
 
Master napisał(a):
Marcin-Cabrio napisał(a):hehe a escort juz tak ma ze tyle pali

sprawdźcie wałki rozrządu i samoregulatory :/

Mój do tego łapał wode z kolektora ssącego miedzy 2 a 3 cyl.
Mój jak jest zimny to chodzi jak diesel (tfu!), jak się rozgrzeje to się uspokaja Smile1 Ford - samochód z duszą, nie ma co! Tongue A na poważnie to myślisz, że rozrząd może mieć taki wpływ na spalanie? Heh, dział techniczny się nam tu zrobił - Ferguss nakopie nam do tyłków jak to zobaczy! 2smile
OK, KONIEC OT!
Odpowiedz cytując ten post
25.09.2007, 23:30
Post: #45
 
ja tam na mojego nie narzekam chodzi rowno i pali normalnie Grin
KONIEC OT Grin
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Polskie tłumaczenie © 2007-2017 Polski Support MyBB
Silnik forum MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.

Polecane fora:
Cabrio-Club Barchetta Club
Witaj, Gość
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.


  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 981
» Najnowszy użytkownik: teodor1990
» Wątków na forum: 5,091
» Postów na forum: 164,858

Pełne statystyki
Kto był dzisiaj

Użytkownicy online
Aktualnie jest 89 użytkowników online.
» 2 Użytkownik(ów) | 87 Gość(i)
SebaN, teodor1990


Ostatnie wątki
Grupa Cabrio Club Polska ...
Ostatni post: roger
Dzisiaj 16:21
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 105
Cześć
Ostatni post: swirus71
Dzisiaj 15:44
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 29
Opel GT
Ostatni post: Kedziorek
Dzisiaj 09:13
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 40
Składanie dachu - problem...
Ostatni post: Delight
Dzisiaj 08:07
» Odpowiedzi: 19
» Wyświetleń: 482
Off Topic po raz piąty...
Ostatni post: Rafi87
Wczoraj 11:47
» Odpowiedzi: 1221
» Wyświetleń: 61961
Doklejone elementy w okol...
Ostatni post: skoh85
Wczoraj 08:49
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 69
Piszczy szyba przy otwier...
Ostatni post: surow
25.06.2017 16:16
» Odpowiedzi: 31
» Wyświetleń: 2162
Leszno
Ostatni post: dyras
25.06.2017 12:21
» Odpowiedzi: 7
» Wyświetleń: 345
Dach się nie otwiera w go...
Ostatni post: skoh85
24.06.2017 23:11
» Odpowiedzi: 2
» Wyświetleń: 116
Dzień dobry
Ostatni post: Rafi87
24.06.2017 17:53
» Odpowiedzi: 3
» Wyświetleń: 136