Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Astra TwinTop] System Open&Start
#1
Witam..Problem polega na tym że kluczyk emituje fale radiowe i łączy sie ze stacyjka i z zamkami w drzwiach.
Chodzi o to że przy zakupie Astry kluczyk ten nie posiadał wbudowanego kluczyka awaryjnego a takowy powinien znajdować się w obudowie.
Podjechałem do ASO ale stwierdzili że nie mają możliwości dorobienia takiego kluczyka.
Nawet na podstawie nr VIN samochodu. (Samochód kupiłem z jednym kluczykiem )
Jak mi kiedyś siądzie cały ten wspaniały system to jedyne co mnie czeka to wybicie szyby w celu dostania sie do wewnątrz samochodu.
Może macie jakieś pomysły na dorobienie takiego kluczyka awaryjnego lub firmy zajmujące sie takimi rzeczami ?

Pozdrawiam.
Odpowiedz
#2
Próbuje zrozumieć, ale mam problem, chodzi tobie o drugi zapasowy kluczyk, czy grot do tego kluczyka jaki masz, w/g mnie, ten kluczyk, a raczej grot w kluczyku, służy tylko do awaryjnego otwarcia drzwi, samochodu nim się nim nie uruchomi.
W serwisie zapewne nie chcą tobie dorobić samego grotu, zapewne proponują sprzedaż kompletnego kluczyka?
Sam grot może ci dorobić dowolny zakład z doświadczonym ślusarzem na podstawie wkładki do zamka lub wkładki stacyjki,ale ty chyba nie masz tradycyjnej stacyjki?

Niezłym finansowo wyjściem, będzie tez poszukanie w internecie kpl kluczyka tradycyjnego z wkładkami od takiego samego rocznika Astry ale bez O&S, wymiana wkładki w drzwiach.
Odpowiedz
#3
Tak chodzi o sam grot. Ale nie mam na wzór bo nie posiadam takiego kluczyka/ grota.
A zapasowego kluczyka radiowego nie mam. Kupiłem samochód z jednym kluczykiem.
Konkretnie chodzi o awaryjne otwieranie drzwi samochodu.
Stacyjki nie mam...jest tylko przycisk Start/ Stop
Odpowiedz
#4
Wszystkie trzy możliwe wyjścia masz wymienione w moim poprzednim poście.

Zbiorę je do kupy:
-kupno nowego kluczyka karty z grotem w ASO,
-dorobienie kluczyka (bo zapewne surówki na sam grot aby go schować do karty ślusarz nie znajdzie) w zakładzie, który potrafi dorobić kluczyk do wkładki, mogą z tym mieć problem fachowcy z stoisk w marketach, ale nie prawdziwy ślusarz,
-szukaj w internecie kompletu kluczyk z wkładkami od zwykłej Astry bez O&S.
Odpowiedz
#5
Kiedyś gdy kupowało się używany samochód to zapasowy kluczyk nie miał wpływu na cenę auta, dzisiaj szczególnie kupując starsze trzeba go wymagać, a jeżeli go nie ma, to dobrze sprawdzić ile dorobienie czy dokupienie będzie kosztowało.
Ja mimo, iż kilkakrotnie już kupowałem samochód z jednym kluczykiem, mimo to niedoszacowałem ostatniego, kupując SLK utargowałem na kluczyk 500 zł, bo taka cenę podali mi w punkcie dorabiania kluczy, potem, gdy przyjechałem samochodem, okazało się, że to może być za mało.
Odpowiedz
#6
Zaczerpnąłem wiedzy tu i tam...
Wnioski są następujące:

Otóż w Oplu rzeczywiście kluczyka awaryjnego nie dorabiają. Jedynym rozwiązaniem jest zamówienie nowego kluczyka z Niemiec wraz z nową stacyjką i zamkami. Wiążę się to z przeprogramowaniem komputera, immobilizera itd...
koszt okolo 2500 zł.!

Znacznie tańszą opcja jest udanie się do ślusarza i zamówienie tzw. "grota" awaryjnego...na podstawie odlewu zamka jest w stanie zrobić taki kluczyk awaryjny. Jedynym mankamentem jest to, że należy wymontować cały zamek z drzwi i dostarczenie go do ślusarza!.
Ale bez obaw u zaprzyjaźnionego mechanika jest to koszt około 100 zł.
Dorobienie kluczyka i zamówienie odpowiedniego wynosi około 150 zł.
Czyli łączny koszt wynosi:
Opel 2500 zł
Ślusarz 250 zł

Jeśli chodzi o immobilizer...bez obaw znajduje się w kluczyku na kości krzemowej i nie ma żadnego wpływu na dorobienie owego kluczyka awaryjnego.

Może w przyszłości komuś się przyda taka informacja:
Zostawiam namiary na ślusarza...

"Centrum Kluczowe" Zakład Usługowo-Handlowy Janusz Nowak
"Centrum Kluczowe" Janusz Nowak klucz_serwis@go2.pl
tel. 52 353 39 12
ul. Świętego Ducha 26
88-100 Inowrocław
woj. kujawsko-pomorskie
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości